Juddeladii!!!

Hej alla härliga människor!

Idag har jag (som ganska många andra) haft kursprov i matematik B och det gick bra, kände mig så smart :D
I tre och en halv timme satt jag och Emmy och tänkte så det knakade, och jag tror Emmy var rätt nöjd hon med! Sen kom belöningen: Lunchen! mmm...kebabgryta som är så gott och vi får det rätt så ofta i skolan men det är väl för att det är så billigt. Där flummade jag, Fia, Emmy och Sara om vad man kan ha med sig till ett kursprov som är under långtid. Haha, lite kul var att Sara själv hade en stor chokladkexkaka, fyra små youghurtar och vindruvor..nästan så dog av svält :D
Sedan bar det av till sollentunavallen och träning, den här gången genomfördes 1000m - 2x800m - 400m på tider en bit under det tempo som jag ska springa på 3000m på fredag, och det kändes ok..det var nog bra att få ett sådant pass där jag fick känna på farten lite, har inte kört så långa intervaller på banan förut. På fredag väntar alltså utmaningen 3000m (under 9min)!! Den värsta tröttheten är huvudvärk, alltså mjölksyran är ok..mehuvudvärk är ofta något jag får efter ett hårt pass eller en tävling, och man kan inte kolla upp för värken blir värre vid ljus. ajja, det tillhör passet!!
Nu har jag precis avnjutigt en god middag och väntar på Roschi, vi ska plugga inför geografi redovisningen imorgon. Sen vill många att jag ska följa med på skiva senare ikväll, men jag har bestämt mig nu för att inte gå!


Grattis Roschi till körkortet!!


matte!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, du glömde nämna min multivitamindryck som jag drack för att kunna tänka lite bättre! :D

2007-06-02 @ 11:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0