Lördag!

Hej! Måste börja med att srkiva att gårdagen var väldigt trevlig. Jag, Karro och Sofie åt glass o hamnen, det var dock lite kallt. Sen bar det iväg till Karro, vi kollade lite på Talang och sen filmen Offside, den var bra! Samtidigt som vi kollade åt vi av mitt påhittade snacks: färsk annanas och jordgubbar som vi doppade i smält vit chocklad rullade i kokos!! mmm...det är himlans gott faktiskt!!
Idag vaknade jag av klockan för Peter och Lukas hämtade mig vid 10, och vi begav oss till Universitetet i Örebro med hårda träningspass framför oss. Peter körde 40 min distans (lagom för honom), Lukas körde 10x400m med en massa löapre och jag körde 5 x 400-300-200m med en löpare som heter Mattias Lidson. Det kändes bra..skulle egentligen kört 5x1000m, men jag vill inte köra själv + att det blåste orkan!! Lite kul var också att i den löpargrupp som Lukas sprang med är Claes Runesson (tidigare åkesson) med och springer. Han är programledare i 3:an och satt i studion för Hockey VM nyss..han är också krönikör i Metro och har varit proglamledare för Melodifestivalen..så det var lite skoj sådär...eller hur?!
Nu vet jag inte vad jag gör...har gjort ett körkortstest, ska väl börja plugga religon snart och hoppa in i duschen!!!

pussen matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0