Rockskivan!!

Har ju inte uppdaterat sedan rockskivan:
image76
image75

I fredags var det ju äntligen dags för löpskivan med rocktema! Jag vet inte om min klädsel nådde upp till kriterierna för rock. Jag hade stuprör, och ja ni ser på bilderna...men hur som helst, middagen blev väldigt lyckad, tekniken med våra filmer strulade inte och det var inte så farligt att prata inför så många! Sen var det ös, ös och ös på dansgolvet..fasen vad kul det var! Hostmedecinen smakade gott, eller hur :D
Ska snart prata mental träning med Rickard, en av våra tränare...därefter blir det 10km med Tessan (som vanligt) och Lena!! Styrka och middag efter det...

Imorgon åker jag hem till askersund..kanske, för på onsdag har jag inga viktiga lektioner, mest egna arneten så det blir skönt med en extra dag till långhelgen!! //matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0