Snart time to sleep!!!

Japps, då har denna dag passerats och ännu en dag närmre sommaren! Vad kul att vi hade vår första (eller?) gästskrivare: Tessan! Hon borde blogga själv för hon är så himla cooool, och imorgon ska hon springa 3000m, jag vill också tävla!!! Men jag får nöja mig med morgondistans 8km och snabbdistans på eftermiddagen..ska bli kul det med! aaaa...jag väntar med spänning redan idag vilka resultat som kommer göras imorgon, när de flesta klubbar har seriematcher! Nu är tävlingssäsongen äntligen här.
Det jag har åstakommit idag efter min träning på 10km:
-Bokat vandrarhem till mig och frasse inför världsungdomsspelen!
-Sorterat nyslaktat kött, inte så fräscht kanske.
-Grillat, eftersom jag inte litar på min far som ofta bränner de.
-Spelat dart och ägt sönder min bror och en kompis.
-Spelat poker och jag vann faktiskt även där.
-Pluggat religon. Skriver om Hinduism och Buddhism...man kan finna en koppling med de religonerna och punkt 2 på denna lista, eftersom det går emot reglerna hårt att handsaks med döda djur och slakt och så..men tur är väl att man är kristen då!

Nej, imorgon är det dags för en ny underbar dag, det blir som sagt träning 2 gånger och en del plugg..sen får vi se vad jag hittar på, finns inte så mycket att göra i den här lilla småstadsidyllen, bada möjligtvis men är nog inte att rekommendera!

pusselipuss matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0