Sömntutor!

antingen är det jag som är morgonpigg eller så är alla andra seeeega. Klockan är 11 och Frasse och Micke har inte vaknat än..Mary har i alla fall lyckats pallra sig upp ur sängen. Men jag förstår inte hur man kan sova i mer än 11 timmar. 8, max 9 timmar sömn blir det för mig, jag försöker somna om, men det går inte! Vi ska åka in till stan idag, men det kommer nog dröja ett tag om det där ska fortsätta sova. Alla vi ska köpa rockkläder, är det någon som har tips om vart man gör det? Vi ska försöka leta ut några second hand butiker.

Igår blev det middag och kortspel. Middagen bestod av kyckling, potatiskroketter och bearnisesås...mmmm! Jag måste ju skryta lite, jag vann både neger och president och plump!!

Nej, ska man gå och väcka sjusovarna eller?!


//matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0