Tessan is back!

Jag har tiggt om att få skriva ett till inlägg i denna blogg. Som tur är så är Matte och Frasse tillräckligt mesiga för att låta mig göra det. Så nu sitter jag här på löp med en tjurig Matte bredvid mig ;) Nej, skämt å sido!
Jag och Matte är snarare på strålande humör. Det är lovely väder, trevligt folk på löp (Frasse har två Gävle-typer som är, hmm, lite livliga men på ett väldigt positivt sätt ;) ). Idag ska jag vara med Mattzie heeeeeeeela långa dagen.Det är min favoritsysselsättning. Det hade ju såklart varit trevligt om Frassie var med också. Men vi klarar oss, haha! Om en timme kommer bitchen Linnea och hämtar oss och då ska vi fara till Kista and do some shopping. Ännu en anledning till strålande humör är att jag och Matte persade igår på 3000m! Änte underbart!? Matte sprang på 9.06, pers med 4 sekunder. Jag sprang på 9.53 (närmare 9.54 men 9.53 ser ju lite bättre ut), alltså pers med 6 sekunder. YEEAAHH! Nu måste jag gå and fresh me up. Man kanske träffar någon huddingpudding i Kista :D Om det ändå vore så trevligt och LÄTT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0