Tuddeliduu!!

Befinnermig just nu mitt i den fruktade religonsdubbeltimmen, men nu har vi lite rast. Vi håller på med ett arbete om Buddhismen och Hinduismen som vi ska förklara enligt trestegsmodellen. Jag har inte kommit igång så mycket än, men jag känner ingen panik än så länge. Dessvärre, av någon konstig anledning, känner jag lite smått panik för körkortet. Jag vet inte varför, men jag känner att jag borde lägga ner mer tid på det. Men den här veckan och nästa vecka är ganska så upptagna med annat: redigera film och komma på manus till skivsan på fredag och religionsarbetet..har fått ångest flera gånger för det här med körkortet. åå..intresseharen skuttarförbi!!!
Nej nu ska jag åter inta klassrummetoch försöka vara skärpt..sen hoppas jag att jag får tillbaka ett matteprov med ett STORT FETT MVG!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0