Bosön!

Hej mina vänner..jag befinner mig just nu på ett biblitotek på bosön. Jag har precis avslutat dagens första fysiologiska test. Jag sprang 4x4 min i olika farter och efter det vilade jag 10 min för att sedan köra ett maxtest. Det var jobbigt..skulle springa så länge jag orkade..men de stoppade efter 8min, kunde fortsatt en bit till. Nu väntar jag på nästa test som är 14.30...ska äta lunch nu sedan ska jag läsa massa roliga tidningar och böcker här på bibblan. Lunchen är förhoppningsvis godare än skollunchen! Det ska bli spännande och se mina testresultat..de tog järnprover innan testet och jag hade ganska normalt..vad nu ganska normalt betyder??

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0