Förkyld!!

I hate this...förkylningar. Att bo på löpargymnasiet och vara sjuk är hemskt. När alla drar på sig löpardojjorna redo att ge sig ut på ett pass sitter jag vid datorn och snorar. Men det som är värst är att detta är min nionde sjukdom 2007. 9!! Jag som förut aldrig var sjuk tidigare har varit mer sjuk detta år än alla mina 18 år!! Jag önskar att någon kunde sätta fingret på vad det är som orsakar alla förkylningar?? Nu kan ingen säga att det är tillfälligheter..för är man sjuk en gång i månaden så är det något som inte stämmer. Kosten kan vi räkna bort för äter gör jag..för mycket träning, stress, press?? När man är sjuk fattar man verkligen hur mycket man gilar att springa för jag saknar varenda löpsteg!!
Om jag ska skriva något positivt med livet och dagen så kan jag meddela er att det går väldigt bra i skolan nu. Jag surfar på en våg..flow!! Det får man glädjas åt. Imorse hade jag sovmorgon och sov till 09.00..so nice. Nu väntar vi på middag och sen ska jag försöka ragga någon för att hitta på något kul...vad som helst: fika, spel, film..bara man kommer ihåg det sen. Så det inte blir som en dag i mängden!


HIttade Lisa Blommés blogg..Lisa är en elitlöpare och hon skriver väldigt bra. INSPIRATION!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0