Fredag hela veckan!!

Just nu kollar jag på fredag hela veckan hemma hos ankan..innnan det IDOL och om inte andreas åker ut..aaa!!
Nästa fredag denna tid befinner jag mig i globen..IDOLFINAL!!
Imorse körde vi vattenlöpning..det när tråkigt..det ända jag tänker på när jag kör är simningsstafetten man kör efteråt. Efter vattenlöpningen bar det iväg till skolan..en väldigt intressant film om August Strindberg, funderar på att gå och besöka hans museum på drottninggatan. Knodd, I know! Sedan ensemble A..nu sitter våra låtar bra. Jag kör trummor på ena låten och sjunger den andra. Den jag sjunger är den bästa låten, en svängig blues..haha!!
Jag är som ni säkert förstår hemma i Askersund..för första gången sedan lovet, det är underbart!!! Imorgon blir det:
-julkalendern!
-Långpass!
-Innnebandyderby!
-keyboard och gitarrspelande!!
-hmmm...??


kram matte!

Kommentarer
Postat av: Johanna kroon

ooooh lyllooo!! Hur fick du tag på biljetter!???????

2007-12-02 @ 21:22:21
URL: http://JohannaBob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0