Fredag!

Tog emot lite att gå upp 06.45 idag när man egenligen kan sova timmen längre. Begav mig efter en stressig furkost mot Bosön och sitter nu i bibblan på Bosön efter en god lunch. Man får välja mellan 4 olika rätter men idag kombinerade jag såhär: pastan från en rätt, pepparbiff från en rätt och guacamole från en rätt..smart! Det var riktigt gott. Har pluggat effektiv en halvtimme men kände för att göra annat. morgontesterna gick väl ok. 4x4 min på bana och jag fick hålla igen för att inte springa för fort. Det är ju positivt att man känner så. Det kändes litr skönare att springa på banan jämfört med löpbandet. På testschemat idag stod det inte att det skulle vara maxtest så hade ställt mig in på det så efter intervallerna var jag nöjd. Sedan sa han.."sen går vi ner till bandet och så får du göra ett maxtest"..blev lite jobbigt då jag inte ställt mig in på det. Men jag försökte tänka..nu jävlar 9min ska jag klara..(gjorde 8 och 50 i tisdags). Han sa att vi gjorde maxtestet för att jag ska ha gjort samma sak inför tröskeln..egentligen har jag redan kört maxtest med de två olika utrustningarna..iaf, idag gick det inte riktigt lika bra..körde på ett annat band än förut. Vet inte om det var viljan som inte fanns eller om jag inte är 100% fysikt?  Känner mig fortfarande seg/trött och om en halvtimme är det dags för 30min tröskel runt, runt, runt, runt. Funderar på om jag har något i kroppen..det är säkert inbillning. Det är synd att jag ingen kan ta kort..för det ser nog rätt komiskt ut när jag springer varv för varv med en mask och slangar..Det ska bli kul att  få resultaten sen iaf.
Något som jag tycker är tråkigt är att jag missar SACO mässan som är idag till 16.00..ingen chans att jag hinner. Jag hade sett framemot den mycket..men jag bad Frasse ta lite lappar med information som handlade om: utlandsstudier, reseledare, aupair, idrott..
En helg har vi också framför oss. Egentligen kan jag åka hem till family i helgen men stannar kvar...vet inte varför? 

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0