Lördag!!!

Idag har jag inte hunnit med så mkt..men jag har gjort det viktiga: långpasset på 20km. Det flöt på bra. Sammanlagt denna vecka måndag-lördag har det blivit 90km. I början av veckan kände jag mig grymmt sliten pga träningsvärken i framsida lår som kändes som knivhugg. När man annars brukar längta efter nedförsbackarna så var det de jag fruktade mäst av allt på distanserna. Men som sagt nu i lsutet på veckan har det gått bättre..
Nu har jag en superkväll framför mig..tacos och tv med familjen..kan det bli bättre. Hoppas det blir grädde på moset efter detta härliga looov!! Mitt sista höstlov!!!
image252
trevlig lördagskväll...
image253
önskar matte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0