Lördag!

japps..då var det lördag! Har bestämt mig för att göra så lite som möjligt denna helg..skönt. Sov till 10.00 idag..sen skickade jag iväg ett mail över atlanten, avslöjar inget mer :D Sedan sprang jag långpass..kändes ok..körde ju faktiskt ganska tufft igår på testerna. Nu sitter jag och Mickan vid datorerna och har tråkigt, men snart ska vi till ica maxi och handla + att lämna in och få pengar för de läskbackar vi inte sålde igår på discot. Discot blev väl ingen jättesuccé..men vi lär oss av misstagen och nästa gång vet vi hur vi ska göra för att locka mer folk. 
Kvällen ska ägnas åt TV..svensson svensson, babben och co! Ska laga en god middag också..

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0