Måndag..

Då är långa måndagen över snart..Hunnit med skolan + skivstångstyrka idag. Det blev ingen distans för jag känner mig inte riktigt 100%. Skönt att jag var frisk under lovet..hoppas att det inte bryter ut någonting nu.
Det var lite trist att gå till skolan igen..har inte så mycket plugg..lite smågrejer som man kan göra i sista-sekunden innan lektionen..skönt! Kommer nog tillbinga större delen av kvällen här framför datorn. Ska kolla om det går något bra tv-program också!
Usch jag sov inge bra inatt..man har sovit så länge vissa dagar på lovet så man har vänt lite på dygnet. Hoppas det blir bättre sömn inatt. Jag var ju verkligen inne i ett flow vad gäller sömn, får inte tappa det!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0