Måndag!

Ja, då är vi igång i skolan igen. Dock tror jag denna måndag blir soft..för att nu har jag håltimme och sen ska jag, mattias karlsson, kanske skolka för att det inte ska bli så stressigt med träningen. Men vi får se..
Jag har en fråga..varför blandas inte karamellfärg med olja? Jag vet att karamellfärg inte är fettlöslig men jag nöjer mug inte med de svaret. Jag vill veta exakt varför!! Jag frågade mina naturkompisar men de visset inte så jag får googla lite nu. 
Helgen var grymmt skön men gick väldigt fort!! Det roliga är att alla känner likadant!!

kram matte! 

Kommentarer
Postat av: Natta

Det är för att de är olika polära, de måste ha samma polaritet för att kunna blanda sig... Nöjer du dig med det??

2007-11-13 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0