Mönstrat!

Hej hopp..idag gick jag upp ur sängen efter en sömnlös natt klockan 05.50..pallrade mig till malla silfverstolpes väg och åkte mot pliktverket, mönstring på g. Eftersom jag inte sovit så var jag bajstrött..
mönstringen började med information och lite filmvisningar. Då började jag fundera.."fasen, jag ska ge allt på testerna för att få det högsta värdet på allt..det kanske är rätt kul att göra lumpen ändå"..innan hade jag fruktat att jag skulle behöva göra lumpen för att det skulle förstöra en del..men jag bytte alltså inställning. Det var en rad olika tester man skulle göra: inskrivningsprov (logik, svenska..), psykologprat, läkarundersökning, konditionstest, styrketest..det skulle pågått hela dagen, egentligen! Men jag fick börja hos psykologen och hon kunde efter 20 min konstatera att jag var helt sjuk. Jag rullade in mig i hennes vinröda matta och sa att jag var en koldolme. Nejdå..men det kanske skulle funkat också? Seriöst nudå..vi pratade en stund och gick igenom hälsodeklarationen och där hade jag skrivit att jag lider av sömnbesvär (vilket jag också gör) och det var en av anledningarna till att jag slapp. Så min mönstring blev nog rekordkort! Jag var klar 09.15 och fick därefter vänta en timme på någon sammanställning. Därefter fick jag en matkupong och åt potatismos med köttbullar på en sunkig pizzeria. Snacka om snylta!! Men mönstringen satte ändå sina spår..den tidiga uppgången + brist på sömn har gjort mig medvetslös ungefär. Fy fan vad trött jag är!
Men något positivt är att jag hinner med både matte och naturkunskapslektionen!!



Jag skulle ändå inte klä i grönt..


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Micke

fasen jag skrev ju inte att jag hade några problem... :/

2007-11-19 @ 19:08:02
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0