Onsdag!

Dagen började med en härlig morgondistans, därefter skivstångsstyrka och frukost. Nu sitter jag som vanligt vid datorn och kollar runt lite..återhämtar mig. Snart är det dags för min enda lektion i skolan Svenska och därefter ska jag och Ida göra "reklam" för discot vi ska ha för åk 4-5 på fredag. jag känner att jag tar på mig för mkt nu..det är mycket at tänka på. Jag får nog droppa av mig en del uppgifter som jag tycker andra borde göra eller hjälpa till med. Men allt slit lönar sig, eller hur? Det visar sig sedan..
Ikväll ska några kanske blivande USA resenärer träffa Lisa Blommé på något fik..ska bli kul. Ska fundera lite under dagen så jag kan komma med bra frågor..men innan mötet med henne ska jag springa distans.
image161


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0