Onsdag!

Idag hade jag ensemble A på morgonen..en musikurs. Alla verkar/är skitgrymma och jag vet inte om jag är tillräckligt bra för att gå kursen. Jag vet att jag kommer utvecklas, men frågan är hur lång tid det tar? Jag ska gå några lektioner till sedan får vi se..har pratat med syon och det finns alternativ. Ett väldigt soft och skönt alternativ..kommer kanske inte behöva gå i skolan alls det blocket (100p)..men vi får se..skulle vara tråkigt att inte gå ensemble för musik är så kul..fast inte om man är ett snäpp efter de andra.
Bra distans idag med Oliver..vi turades om att avreagera oss på allt mellan himmel och jord. Det märktes även på tempot som var riktigt bra. Efter det blev det styrka.
Annars har jag pluggat lite grann..finns ändå inget annat att hitta på här. Det är uttråkande..men jag tror jag måste lära mig att det inte behöver eller måste vara tjo, stimm och fart hela tiden. Jag behöver nog lugnet mer än vad jag tror.

kram matte!

Kommentarer
Postat av: johanna kroon

Kul kurs, ensemble=) går det bra!?

2007-11-26 @ 15:49:53
Postat av: matte

hej johanna..jodå, har bara haft en lektion men det går bra. Just nu skriver vi egna låtar..

2007-11-27 @ 16:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0