Tisdag!

Jag måste börja med att tacka dig natta för svaret på min fråga jag ställde förra inlägget!! Du är så smart du..
Igår struntade jag (skolkade) från naturkunskapen och imorse från dubbeltimmen i matte..vad händer med mig? haha..nej men jag har redan gjort klart repetitionsuppgifterna som ska vara klara..så jag sov länge och åt egen frukost. Nu är det dags för sätraträning..jag har sett framemot det ett tag nu. Det är bara så kul..springa fort och resan dit..det är sammanhållning och alla peppar varandra..sen sitter man nöjd/missnöjd, fast slutkörd, i bilen på hemvägen och äter mellis..jag kommer sakna sätraträningarna på tisdagar efter löp..snyft!
Jag sitter här med Tessan och vi funderar på att åka och fika ikväll..vore väldigt kul..men ofta blir det så att man bestämmer något som inte blir av.


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Natta

Man tackar så mycket;)

2007-11-15 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0