Tisdag!

Har nyss kommit hem från banpasset i Sätra. Det kändes bra..kunde trycka på de sista och kände att det fanns mer att ge! 20x150m
Imorse hade jag matteprov och jag är lite besviken för ett tal vet jag att jag gjorde fel på..usch jag får inte slarva! Det var verkligen en urladdning..var svårare än jag trodde. Efter provet ännu en intressant lektion om bakterier på naturkunsapen. Ska jag bli lärare ska det blir i idrott och naturkunskap/matte.
Nu ska jag pluggish svenska med Jossan och vi hade tänkt åkt till maxi och plockad ihop en godispåse..men det är så kallt så jag tror det får bli popcorn!! det är gott det med!!

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Inge fulkorn idag inte , shiiiiiitt :O

2007-11-27 @ 22:24:39
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0