Torsdag - jippie!

Nu lägger jag ironin åt sidan och ska berätta två roliga nyheter.

1. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit i den här bloggen om rädslan för English B..men den rädslan har nu bytts mot ett gott självförtroende. Idag pratade jag och min lärare Ann "mid-term-talk" och hon visade mig mina general test resultat. Jag hade VG på reading/vocabulary och VG+ på uppsatsen. Det som satte käppar i hjulet för ett MVG var mitt mindre bra ordförråd och prepositioner. Men om jag skulle slipa på det så var ett MVG inte allt långt borta...jag blev nästintill chockad när jag satt där och pratade med henne. Om det är någon av våra cirka 20 trogna läsare som är experter på prepositioner så kan ni kontakta mig..
2. Jag satt och skrev min träningsrapport för Oktober och kunde konstatera att den var den bästa månaden hitills..om man räknar antal km och pass. Känslan på passen har dock varierat men passen har ändå genomförts mer än godkänt.
Nu är det snart träningssamling..jag vet inte om jag ska träna. OM jag ska träna blir det något lätt..styrka el. jogg. Ska höra med Patrik först..
Jag känner för att göra något skojsigt..har pratat i en ganska lång period om att vi bör åka in till stan och fika eller gå ut och äta..men ingen nappar..har inte fiktat ute sen jag vet inte när. I helgen ska jag iaf tvinga med mina löparvänner på äventyr..
image237

kram matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0