world cup!!

Så nu börjar onsdagen närma sig sitt slut. Onsdagen har varit kanon..inte den sista kvarten men det återkommer jag till. Efter school blev det en distans och lite bålstyrka sen for jag, emmy, fia, frasse och micke in till stan för att träffa lisa blommé..vilken tjej! Hon är våran USA rådgivare..mycket inspirerande. Av en slump råkade hennes man jobba som massör för det nya zeeländska simmarlandslaget och det är ju world cup i simning i sthlm just nu...så vi fick gratisbiljetter dit. Therese Alsammar, stefan nystrand m.m...riktigt kul!! Det var toppen alltihop!! Men just nu är jag irriterad..eller så är det jag själv som tagit på mig för mkt? vet ej, men förbannad är jag!! AAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu ska jag sova efter en toppendag..trots allt!


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Micke

possitivism unge man! =) och simningen var coolt att va på ! =)

2007-11-15 @ 08:46:03
URL: http://www.gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0