Emmy ville så gärna se denna lista, så här är den:

3 saker jag skäms för:
- Att jag ibland tänker för mycket på vad folk tycker om mig.
- Att jag inte har någon bollkontroll alls
- Att jag är livrädd för blod

3 saker jag är stolt över:
-Att jag tagit körkort!
-Att jag är ordförande i elevrådet och ändå klarar skolan och träningen bra!
-Att jag sprungit på 1.56.00 på 800 :D

3 saker jag vill göra nästa år:
-Bli reseledare i alperna/varmt ställe/åka till USA
-Komma in på LPG listan på 800m
-Njuta av att inte ha något skolarbete över huvud taget!

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:
- När jag tog körkort!
- När vi vann FIG-stafetten
- Mina "problem" med hjärtat

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
-Armbandsklockan
-Min cyckel
-Ett gott skratt

3 personer jag avundas:
- Personer som i alla lägen vågar och kan stå för vad de tycker
- Som inte behöver tänka på pengar 
- Personer som kan dansa och sjunga

image211

Ha det bäst
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Emmy

Bra jobbat Frasse!

2007-10-23 @ 20:36:23
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: tilde

jag saknar dig fransssson

2007-10-24 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0