Fredag!

Wieee...det är just det jag håller på med. Jag och min bror spelar nintendo wi..det är skitkul! Hna säger att jag är bra för att vara rookie.
Vad tyckte vi om idol då`? jo..Daniel var bäst. Jag tycker han kan coola ner sig lite, men jag förstår om nerverna är lite aaa. Jag tror att Ewelina eller "råttan" alias Christoffer Hiding åker..de var mediokra. Gathania var riktigt hott idag :D Peter Jhide är rätt bra jue..han och daniel försöker härma den "konflikt" som amercian idol juryns medlem simon har med roglamledaren där..men det känns lite B.
Idad har jag varit bajs trött hela dagen..usch..jag har varit trött sedan backpasset igår. Men jag sov sjukt bra inatt tur det iaf..


Nu ska jag kolla på vem som åker ikväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0