Godmorgon!

Jag varken vill eller borde berätta vad jag gör uppe nu. I och för sig hon börjar ju närma sig halv nio så det är väl inte så farligt. Men förklaringen heter Carl-Henrik Öberg och hans briljanta idé att ge sina elever ett fem sidor långt arbete om Hinduism och Buddhism över lovet. Över lovet! :O

Jaja, ikväll ska jag, min morbror och hans sambo på middag. Tobbe har i år och även förra året satt upp en tid på 800m som jag ska slå innan säsongen är över. Förra året var målet under 2 min och i år skulle jag springa bättre än 1.57.5.  Jag klarade båda målen så ikvll ska jag bli bjuden på midda :D Jag får bestämma restaurang själv och jag börjar mer och mer bli övertyhad om att det blir Grekiskt. Mums....

Yee har sett att man kan låna Singstar på stadsbiblioteket i Gävle. Därför ska vi hyra det idag så kan vi ta med en microfon ner till Matte så att vi kan tävla i lag. Tyvärr fanns inte den nya skivan med Schlager vilken jag verkligen skulle vilja testa. Men det blir nog bra ändå.



Ha det bäst
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vad ska jag sätta upp för tid som Fransson ska slå för stt vinna en ny middag ?

2007-10-31 @ 09:05:46
Postat av: Sanna

oj oj oj Fransson ! Bloggat två dagar i rad. Bra jobbat : )

2007-10-31 @ 09:24:22
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0