Härlig kväll!

Jag har precis kommit inför dörren. Det var en trevlig onsdagskväll. Vi såg på Hairspray..och den var bra. De sjöng hela tiden vilket alla då tror passar mig, men man blev lite uttråkad efter ett tag. Jag kanske inte var på det där riktiga musikhumöret..jag ville hellre se en skräckis eller deckare. På tal om  det så vill jag se nya beckfilmen..blir kanske till att hyra den imorgonkväll? Efter bion blev det kinesisk resturang..mmmmmmassa friterat!

Jag tycker personligen att Frasses 800m utmaning (1,55) inte är någon vidare utmaning. Jag tror du kommer sänka dig ännu mera..1,55 borde duga till en dessert. Jag tror, hoppas och vet att många kommer se sig passerade på löaprgymnasiets bästa lista av Frasse. 

Imorgon ska jag till Gustavsik och åka forsfärd, svänga mig i lijaner och bara bada (var riktigt längesedan) med Frasse och Yee. Efter det ska jag och Frasse springa intervaller..Yee får också vara med om hon vill :D

godnatt..åå imorgon får jag sova till 09.30!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0