Lördagkväll!

Idag vos jag riktigt länge, så skönt!! Att bara ligga och dra sig en stund är det bästa jag vet. Det hinner man inte på vardagar, då hinner jag max 5 min. Något som jag också gillar är att äta en stor frukost utan att nehöva stressa till skolan. Koka gröt på spis i 10min och verkligen ta tid på sig..åå!! Idag blev det havregrynsgröt på spis..inte micro och inte kockens (Olof Tizelius) storkok. Till gröten blir det som vanligt på lördagar färskt grovt bröd från ett bageri. Melodikrysset på radion tillfredställer öronen och Nerikes Allehanda ögonen. Mina helgfrukostar förgyller dämred alla mina sinnen, det borde ni testa!
Efter lunchen drog sedan jag, bror, mamma och 2 kompisar till Örebro och shoppade lite. Jag fyndade riktigt..en snygg skjorta för halva priset!! En halsduk/sjal för 10kr och ett par solgalsögon för 10kr (tillsammans sparade jag 650kr!!!). Jag överlevde ännu en biltur...jag börjar bli stabil bakom ratten :D
Har nyss haft familjemys med kräftisar och svensson svensson + babben och co. En riktigt höjdarlördag!!
Imorgon bär det iväg till billingehus, sköve där det blir kuta av!! Jag har lust att göra något oväntat..

Det bästa av allt: inatt får vi en bonustimme!!!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0