Onsdag!

Hopp i galopp!! Jag sprang 10km imorse..väldigt segt men nu känner jag mig inte det. Jag vet inte om jag ska träna nu heller. Det är tråkigt. Egentligen kanske jag borde vila för vad gör det i det stora hela? Men jag vill träna och känner mig inte sjuk..bara någon konstig känsla i kroppen. När jag vilar vid sjukdom blir jag frustrerad och när jag tränar vid seghet är jag rädd för hjärtmuskelinflammation och sånt skit..jag är nog ganska dålig på att lyssna på min kropp. Jag lär mig aldrig..
Idag skrev jag general test. Essay writing! Det gick väldigt bra..jag är så bra på att argumentera! Jag argumentarde fö: fewer cars in the streets. Men jag måste nämna min tabbe (?)...jag fick hjärnsläpp och kom inte på vad innehålla heter på engelska så jag skrev: All of us knows that exhaust from the cars include carbon dioxided. Det ska vara contain. Men man lär sig av sina misstag.
Vår lärarkandidat i svenska, Benjamas, är asbra! Hon är så glad och positiv..idag sa hon ett ordspråk: Sikta mot månen men hamna vid stjäronorna!!
Nu ska jag försöka hitta en distanskompis..sen blir det plugg till naturkunskapprovet.


kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0