Onsdag!

Vad härligt att bloggen är i form igen..nästan som de gamla goda tiderna. Jag ska väl börja att berätta lite om gårdagen. Det blev middag på Italia..jag käkade oxfilépasta, den var lite mysko. Får bara 2/5 och ni ska veta att jag inte är kräsen vanligtvis. Efter det gick vi hem till Viktor för att som vanligt kolla på film eller spela spel i hans källare. Det blev lite tv-tittande, rosa bandet galan. Vissa inslag var hemska, usch. Stämningen sjönk rejält vid ett inslag som handlade om en man och hans dotter som mist sin hustru/mamma. Men för att bli på bättre humör spelade vi spel. New York chase hette det..riktigt kul!! Måste köpa det...på tal om spel så har jag aldrig spelat cluedo. Jag som älskar deckargåtor och sånt.
Idag ringde min härliga väckarklocka 07.00..dags att snöra på sig löpardojjorna. Jag skulle precis ge mig ut då jag fick se att det var 3 minusgrader!! Jag fick därför sätta på mig lite mer kläder. Det blev cirkus 8km. Efter distansen blev det jobb i Laxå..eller jobb och jobb. Jag skulle precis sätta igång och snickra fågelholkar då vi fick ett telefonsamtal om att några gubbar behövde gasoltuber till deras barack. Det tog typ 45 min och åka dit..sen satt vi i den där baracken och de babblade skog i en timme. PÅ min mobil stod det: endast SOS samtal. Hann sedan snickra 3 fågelholkar sen var min arbetsdag slut. Så för typ 1 timmes effektivt arbete får jag lön för 8 timmar..vad brukar man kalla det?
Nu ska jag ut och springa..undrar bara vart? Efter träningen ska jag gå ut och gå med min kompis hund som behöver rastas. Efter det blir det bio och middag i Örebro..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0