Söndag!

då är jag hemma igen efter min dagsvistelse i Skövde. Det gick väl inte riktigt som jag tänkt mig. Jag var lugn och hade pigga ben på uppvärmningen men redan efter den första km kändes det tungt. Även fast jag inte hängde med tätgruppen utan tog det lite lugnare i början så blev jag rejält stum i benen tidigt. Fick slita rejält ända in i mål. Jag skäms lite för tiden jag kom i mål på: 17.26, vilket är en sekund långsammare (!!!!!) än för två år sedan. Det kändes som jag tagit ut mig efteråt..jag brukar vara pigg  och skutta på nerjoggarna men jag låg under en filt ett bra tag..och nedjoggen kunde med nöd och näppe genomföras. Det finns ingen kraft, har motorn kollapsat? Jag började att fundera på vägen hem (då jag inte sov)..Har det inte hänt något på två år? Jag vet ju att jag gått framåt mkt men när man presterar en långsammare tid än för två år sedan så börjar man självklart att fundera. Resultatet visar att det är något som inte stämmer..det måste ske någon förändring. Om jag ska göra en annan jämförelse (jag vet att man inte ska jämföra sig med andra men jag kör på ändå): Flera killar som placerade sig bättre än mig och hade 2 min bättre tid än mig idag slog jag vid förra årets terräng SM. slog jag de men nu slår de mig med hela 2 min!!  Hur som helst, nu är denna tävling över och jag fortsätter kämpa. Stort grattis till Mary och Tessan som sprang skitbra och får springa i blå-gult nästa helg!! 

Det där var löparmattias, han mår inte så bra för tillfället men Mattias mår kanon :D Vi har ju lovet framför oss och jag har saknat min familj som jag nu får träffas och umgås med så det är skönt!! Snart ska jag upp till idrottshallen och kolla på när min bror spelar innebandy. Pratade nyss med Frasse..Han, Yee och jag ska till gustavsik och upplevelsebada någon dag på lovet...wiee! Jag älskar looov!! 

image240

på återseende, Matte!!   

Kommentarer
Postat av: madeleine

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till de du utmanat i deras blogg

2007-10-29 @ 17:05:56
URL: http://www.madeleinenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0