Stora rysardagen!

Nu har jag suttit och knåpat på hur vi ska samla in pengar på bästa sätt. En av de kompiarna som var här, klara, går en ekonomilinje och de reser väldigt mkt. Därför måste få in pengar till klasskassan...och nu säljer de "filmkort". Man får en dvd-film som är inklistrad i ett fint vikningskort. På kortet är det ett fint motiv eller så kan man göra motivet själv..de säljer de för 50kr och inköpsvärdet är 25kr. Det är ju en perfekt grej att sälja..en film för 50kr är ju inte fyskam..visserligen är det något gamla filmer som: titanic, den där mary, sunes sommar, braveheart..men det är ju en rolig present till någon..detta ska jag föreslå på årsmötet. Sen har vi ju salamikorvarna, godislådorna/kaklådorna!! Jag vill sälja sälja..men frågan är om de andra har ngn lust?
Jag har fått sån där tårframkallande gåshud idag..först när jag kollade på gamla videoklipp från förra året. När jag springer tävlingar och de går värsta bra..typ terräng SM, inne SM. Det gick så jäklarns bra då. Jag fick massa gåshud. Sen lyssnar jag på lugna favoriter och får gåshud..vad beror detta på? mår jag inte bra eller är jag bara sentimentalisk idag??
Nu ska jag hjälpa Mary o Frasse att städa i styrkan!

kram matte!"

Kommentarer
Postat av: Emmy ;D

Vad bra att ni städar i styrkan! Det borde någon ha gjort för lääänge sen! Då kommer vi alltså få träna i en nystädad och fin lokal imorgon :D

2007-10-21 @ 18:46:26
URL: http://fiemma.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0