Tisdag!

Usch, nu går tiden sådär fort igen..det är redan tisdagkväll och imorgon är det ju onsdag. Jag sov inte så bra inatt..vilket är ovanligt numera! Men det var ändå en skön "inte-kunna-sova-känsla"..det känns som om man ligger i koma (för det vet jag ju hur det känns) och bara tänker i mörkret. Tyvärr så mår jag nog inte riktigt 100 idag..Känner mig hängig och en aning svullen i halsen. Övervägde lite att träna långintervallerna med körde och det gick bra. Men jag är rädd att det ska bryta ut någonting nu. Har vilat mycket sen passet. Först sov jag och höll därför på att missa middagen. Sen har jag bara varit på mitt rum och pluggat till naturkunskapprovet på torsdag om människorkroppen..det är värsta intressant!!! Jag har ätit vitlök färskpressad apelsinjuice..mest för att man ska ha någon kur att tro på. 
Jag hoppas jag inte blir sjuk för jag har känt mig så stark och pigg i veckorna nu..och så skulle det innebära min åttonde sjukdomsperiod 2007..usch!!! Imorgon ska jag också köra 10 km distans på morgonen..får stiga upp vid 06.30 och de hur det känns..
Imorgon är det general test: essay writing..det kommer gå bra! Ska plugga lite linking words imorgon bitti..för jag har ju sovmorgon!! 

kram matte!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0