En händelserik dag!!

Idag har det varit en riktigt rolig dag, därmed händelserik. Sprang distans imorse..sen stack jag till skolan och hade bl.a. redovisning av novellanalys..gick bra!! Vi började med vårat projekt också. Jag, Tessan, Emmy och Fia ska ha Löpargymnasiets idrottsförening som projekt..ska bli kul..jag är herr ordförande!

Efter skolan stack vi iväg till odenplan för att fixa med lokal til studentskiva, betala pengar och skriva kontrakt...men den där gubben var skumm och nu är en del treor tjuriga för att vi just fick veta att vi inte fick umbra..men Frasse skällde just ut honom i telefon, haha! så nu skulle gubben göra allt han kunde för att fixa det.

Sedan dax för distanspass nummer 2..men nu fick jag sällis av Frasse. Bålstyrka efter det för att trimma mitt åttapack :D


Om tre minuter börjar idol!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0