Lördag!

Hej hopp..har precis avnjututit en härlig hotellfrukost!! mmm...
Igår kom jag på den snöpliga placeringen 4. Jag var nära silvret. Det var ett lusigt tempo i början..första 800m på 2,24..men sen gick det snabbt. Jag låg sexa vid 300 kvar men gick ikapp många och trodde jag skulle komma 3:a när jag närmade mig Vilkancis men han hade extra krafter kvar. Jag blev aldrig trött i loppet..jag är bara inte tillräckligt snabb. Men det var skitkul!!!! Det var gött att slå tre löpare som jag jättegärna ville slå. Idag springer jag hinder..om 4 timmar ungefär..ska bli kul och se va det blir för lopp. Om inte E drar upp tempot så kanske jag får göra det, för jag är i form och kan slå pers! Får höra med Patrik om taktik sen..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0