Skol SM över!!

Nu har jag averkat mitt sista skolSM..och det blev det bästa rent poängmässigt! Silver (hinder), brons (3000m) och 4:e plats (1500m)..jag är inte så nöjd, men hela säsongen har varit konstig och rutten!
Frasse kom 2:a idag på 800m...bara 11 hundradelar från att vinna!! Men det roligaste av allt var att vi vann långa stafetten 4x400m!!!! Mary, Sanna, Frasse och röjan sprang! Alla andra på löpet hade åkt hem för de trodde vi inte hade någon chans..så hejjarklacken bestod av jag, Elina, Mickan och Petra!! De låg hela tiden i täten och Frasse gick ut som tvåa inför sista sträckan..men ut på upploppet så hade frasse de bästa krafterna och vann knappt!!!! fasen vad kul..och en knäpp på näsan till de övriga som inte stannade kvar..för det var skitkul och se!!
Nu ska vi äta pizza!!!



kram matte"


Kommentarer
Postat av: Maria

ey, grattis :D

2007-09-17 @ 09:31:08
Postat av: Elina

Grattis till alla dina löpsegrar!! Du får lägga ut bilderna när du slipar på höjdhoppsformen också, och visa att du är en stjärna på det med. :P

2007-09-21 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0