Snart läggdags!

Nu sitter jag här med Fia som berättar lite om sin roliga helg! Nu har jag äntligen skrivit klart analysen och ska nog snart pysa i säng snart. Min helg var väl ganska bra..fick till ett bra banpass..men anars var det bara plugg och slappa. Skulle viljat kört lite mer bil själv, men det kommer nog fler tillfällen!!
 Det är väldigt många som har varit och är sjuka på löpet..det är det sista jag vill just nu, att bli sjuk! Men jag var ju sjuk innan SM så jag hoppas jag kan stå ut en vecka till för på fredag är det skolSM, jippi!!!!!!! Jag längtar tills jag står på startlinjen på fredag och går i mål med ett nytt pers på 1500m!!
Imorgon väntar en härlig fullspäckad måndag!! Jag älskar mitt liv :D Jag var inte ironisk!!


kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0