tjooo!

Dagen har inte blivit så ratlös som jag trodde..nyss var jag hos "sillen" och Petra. LIten kräftskiva, fast jag åt inga kräftor för jag var inte sugen. Kollade på senaste Beck, den var bra..men inte så bra som Beck kan vara. den får en låg 3 av 5. Men, helt klart sevärd!!
Jag tvättade vår bil med morfar..det var jättekul..*hrrm* Sedan tyckte mamma att jag skulle åka och tanka själv för att ha gjort det också. Så nu kan jag allt om bilar..HAHA. Mötte min gamla lärare idag på stan och han såg värsta förvånad ut när jag, själv, klev ur bilen från förarsätet. "Men, grattis..har den här lille killen fått körkort", vad menar han med liten..?

Roligast idag var iaf när jag, min syrra och hennes kompis åkte ner till det berömda busstorget. Jag fick en idé som inte de var med på..men jag genomförde den: Jag satte på en Ronny och raggeskiva vi hade i bilen på högsta volym..drog ner fönsterutorna och körde runt och genom den stora skaran fjortisar och raggare som roade sig vid busstorget. Skitkul!!

Kollade på idol idag också..och fasen vad grymma alla är! Min favorit är nog Gathania eller Patrizia. Men lika många grymma de finns lika många dåliga..ibland undrar man vad juryn skickat för skräp..

Imorgon blir det en shopping/middag/biodag i örebro..


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0