Torsdag!!

Tjohooo..idag är det torsdag! Till skillnad från igår så var det jätteroligt i skolan idag. På naturkunskapen fick vi se en film när det opererade lungcancer..man fick se tumören och allt!! Vi har efter vårt kemiprov nu börjat med människokroppen..skitkul!! Engelskan var rolig idag för vi hade tre skådespelare på besök som gjorde massa sketcher och så. "publiken" fick även vara med och jag var Brad PItt..haha
Jag måste berätta lite "tabbar" jag och my friends har gjort:
-Idag så gick brandlarmet precis när jag och emmy hade slutat. Emmy och jag kollade på varandra och emmy sa "matte, vi skyndar oss och hämtar jackorna i skåpet så vi hinner till bussen" och jag börjar kuta mot skåpet. Efter några meter vänder jag mig om och emmy asgarvar, men inte bara emmy garvar utan typ flera gäng som står vid datorerna.
-På bion i tisdags kväll så halvskrek Frasse mitt i filmen "titta, ser ni vem det är", jag och Linnea skakade på huvudet "Det ju Moster Petunia i Harry Potter".

Nu ska vi snart ha samling och sen blir det lätt träning på vallen inför Skol SM som börjar imorgon...klockan 20.00 springer jag 1500m!!! Som det har känts på träningarna nu så kommer jag persa!!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0