Lördag!

Hola amigos, hej kompisar! Jag måste skriv hur nöjd jag är med mitt liv just nu, visst är det mycket tankar om framtiden men man får inte glömma bort nutet. Vi tar gårdagen som exempel: Dagen börjar med ett härligt långpass med Tessan i det fina vårvädret och efter det pallrar jag mig till skolan, äter en trevlig lunch med mina bästa vänner. Efter lunchen beger jag mig till idrottshallen och förbereder min idrottslektion. Jag är mycket nöjd med hur min lektion förflöt. Jag fick jättemycket positiv respons efteråt, både från min lärare och eleverna. Med nöjda steg beger jag mig därefter till dagens sista lektion, ensemble A, den absolut roligaste kursen jag läst!! Just nu gör vi det som jag nästan gillar allra mest, sjunger!! Vi sjunger kör/gospel med stämmor. Efter skolan tar jag cykeln direkt till stinsen där jag jobbade från 16.30-2015 med Linnea. Inte så mycket kunder en fredagkväll så det blev en hel del snack med "sweetipie". Efter jobbet traskade jag hem och där väntade Frasse, Tessan, Jossan, Anna och Anna (ickelöpare), oliver och Adam. De hade lagat en väldigt god middag: lafile med sweetchili och cashewnötter. Det var hur underbart som helst att njuta av den goda maten tillsammans med väldigt trevliga människor. Hoppas jag får fler dagar som denna. Hjärnan stimuleras riktigt. 

Idag ska jag jobba 10-17 och jag förebereder mig på mycket folk, det brukar vara det på helger. Efter jobbet ska jga träna och sedan bara ta det lungt. Jag köpte Halomie (eller hur det stavas) som jag steka ikväll, kan det bli bättre.

kram matte!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0