Lördagkväll!

Hall och hallå. Har avnjutit en mycket utsökt middag. couscoussallad med fetaost och avokade, till det en laxfile. Mycket, mycket gott! Idag slog vi faktiskt försäljningsrekord på löplabbet, det ni. Jag tyckte ändå inte det var så mycket, men vi får väl vänta och se imorgon när personalstyrkan krymper till två. Efter jobbet cyklade jag hem, åt en banan och tog mig en paus innan det var dags för långintervaller. Jag fick sällskap av Frasse och Klas. Vi körde í Edsbergsparken. Först 6x600m, klassikern. Tror att jag aldrig har haft så bra tider. Sedan körde de 3x500m och jag 5x500m. Det kändes bra, tung i benen (får skylle på långpasset igår) men motorn är stark nu. Nu blir det eventuellt lite glass (ben and jerrys) och nedvarning innan jag bumsar i säng. 
image259 

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0