Jag är tillbaka för att stanna!

Jag citerar mig själv från ett blogginlägg skrivet 2007-07-25 12:55:07:


"Jag har gjort det igen...

Ännu en gång har jag haft ett litet uppehåll i min bloggverksamhet. Jag är nog vad man i bloggvärlden skulle kunna kalla för en periodare. Uppehållet har emellertid sina förklaringar."

Kära bloggläsare jag förstår att ni måste ha haft svårt att berga er sedan Matte för några dagar sedan antydde att jag kanske skulle göra comeback. Här är jag; back on track redo för nya utmaningar. Denna gång vill jag istället för att förklara varför uppehållet blivit så långt, nämna anledningarna till att jag börjar skriva igen:

1. Jag har idag lördag fått abstinens. Kristoffer Fransson kan lätt få det när han inte har något att göra en hel dag. Han sov till klockan 12 och har under dagen förflyttat sig mellan den bärbara datorn, den stationära datorn och TV:n. Den största aktiviteten bestod av att skjutsa Lotta Fransson och Kent Agent till Sätra med bilen. Rastlöshet är bara förnamnet, varför inte ägna tid åt något vettigt?

2. I en tid då alla mina vänner sprids för vinden i den stora vida världen alla med nya framtidsplaner vore det bra med ett enkelt sätt att kunna tala om vad jag gör för tillfället. 

3. Jag har sedan barnsben haft i bakhuvudet att det är med journalistik jag vill arbeta med i framtiden. Hur ska det gå om jag inte ens klarar av att skriva en blogg?

4. Rivaliteten med Fiemma finns fortfarande kvar som ett gnagande minne och jag måste ju passa på att poängtera att det för alltid kommer vara Frassematte som var pionjärerna även om Fiemma kanske har nått lite större framgångar än oss.

Så nu är jag tillbaka, vad kan ni då förvänta er för storslagna nyheter i nysatsningen? Jo, layouten på bloggen är under omarbetning och kommer att bli kanon. Dessutom tänker jag och Matte ha en del tävlingar och Veckans... Den som läser får se.

Vad gäller löpning går det lite tungt för både Matte och mig för tillfället. Jag har en sena som gör ont och stör i upplägget. Men som Matte skrev: Vi ger inte upp! Om en vecka är det JSM och då kommer vi att vara omladdade, sugna revanchlystna och då kommer resultaten. Veckan vi har framför oss kommer alltså att vara spännande både idrottsligt och bloggmässigt.

I´ll be back
/Frasse

Kommentarer
Postat av: Mary

Schhyyyyyssst att du är tbx frassekrasse. men ni vet ju att ni aldrig kommer upp i fiemma nivå. men det är kanske inte erat officiella mål ändå? ;D

2008-08-07 @ 10:25:01
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0