Jag svävar nästan på moln!!

Jag vann störtloppscupen!!! Jag pratar såklart om mitt dataspel alpine ski racing 2007..jag älskar att försvinna in i dataspelsbubblan..det är skitskoj! Jag sätter upp mål inför varje säsong..t ex: pallplats i storslalomcupen, VM guld i det..topp 5 i den totala världscupen osv..
Men snart kommer alpine ski racing få lämna tronen för jag har ringt GAME i Örebro och det har lagt undan det nya OS spelet åt mig!! Wohoo!!! Fan vad jag ska kötta ikväll!!! Som jag har väntat och kämpat för det där spelet!!! Jag ska föresten inte hoppas på för mkt..jag krockar väl på väg in till Örebro eller något..nej usch..positiv var det!!


Så här ser spelet ut


Jag kollar litegrann på OS invigningen men jag tänkte jag ska kolla extra noga på sammandraget ikväll!! LÅT FESTEN BÖRJA!!!

By the way så springer nog P19 2000m hinder strax..GGGGGRRRRRR!!!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0