Många yrken idag..

Nu mina damer och herrar börjar klockan snart närma sig 03.00. Ni kanske då tänker vad jag gör uppe så här tidigt/sent. Nej, jag ska inte morgonjogga. Jag har varit bartender, städare, prisutdelare, speaker och fyllechaffis..Det blev rätt kul mot slutet. Det roligaste var att blanda drinkar..jag söp de verkligen under bordet!! De flesta var dyngfylla. Det var en riktig "bonnafest"...supa, supa tills man blir riktigt jäkla full och dansa till dansbandslåtar. Jag har en sak att erkänna och jag tycker faktiskt om dansbandslåtarna..jag tycker det svänger :D

För att bara ge ett exempel på hur fulla människorna var: En kille kom fram och sa "Du är väl den där löparen som springer", "Ja det stämmer", sa jag. "Men det är ju OS nu och vad fan gör du här? Du ska ju sätta på Carolina Klüft, för det har du väl gjort?"..

Jag ska lägga upp en rolig video på moster sedan..

godnatt!!


Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg. Om du är tävlings sugen så klicka in på min blogg och läs tävlings reglerna

2008-08-10 @ 03:10:38
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0