Onsdag!!

Sveriges andra medalj och ännu ett silver, i samma sport! Inatt ställer jag klockan på 04.00 för att kolla in 100m fritt med Stefan Nystrand. Jag tror han kan knipa ett brons. Han får ge sig mot Australiensaren Sullivan och Fransmannen. Det ska bli spännande!

Jag hade väldigt trevligt igår och idag med mina toppenvänner!! Bland annat spanade vi in en tv serie som jag inte visste fanns. "Playa del sol" med Henrik Hjelt, Josefine Bornebush mfl. De handlar om ett gäng reseledare på Kanarieörna..väldigt underhållande. Hann bara kolla in fyra avsnitt så jag ska ladda ned lite nu..psst..säg inget!!




Jag klippte nyss gräset hemma och jag måste vara den enda som tycker det är kul. Jag går runt runt runt tills det bara blir en liten fyrkant oklippt kvar. Något jag också tycker är kul är att jag nyss upptäckte att det fanns Sjukamp och Tiokamp på mitt OS spel!!!! Jag har missat det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0