SM kul..

Jag sprang riktigt jävla förbannat i helvete super mindre-bra idag..Jag hade en sekund bättre tid än kvinnliga 3000m hinder tvåan Lena Öhrn. Inget mot Lena för hon persade och sprang otroligt bra..men hon är ändå av det andra könet. Jag sprang det sista 4-5 varven med skitstumma ben och under de sista 3 varven var det ända jag tänkte på när jag skulle bryta. Men på något sätt lyckades jag ta mig i mål. Jag är nöjd och rätt stolt över att jag tog mig imål..men fråga mig inte hur det gick till?! Jag orkar inte vara besviken för jag vet att något inte stämmer med mig. Nog för att jag inte hade förväntat mig några tider nermot 9,20-9,30..men 10,05!!! Något är fel. Men det känns surt för jag var laddad innan och ville springa. Något är det som sätter stopp. Man kan ju ha en dålig dag men inte riktigt en sådan här dålig dag!! Dessutom har jag haft en dålig dag i de 5 senaste loppen.

Annars tyckte jag det var en kul tävling. Mycket folk och många stjärnor där. Träffade många kompisar. Jag och Albin (som sprang kanonbra och persade på 1500m med 5s!!) badade isbad efteråt. Man fick stå i en grön soptunna fyllt med is och vatten. Det var inte så farligt som jag trodde. Jag tyckte det var bra stämning, trots regnrusket.    

mina segrar..hinder och 800m

PS! Jag ger inte upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0