Inte längre prästkragevägen!

Imorgon är det dags att lämna kära prästkragevägen med alla mina härliga grannar för att istället bosätta mig på
Djursholmsvägen 29. Jag har sett framemot detta länge, inte själva flytten men om ett par dagar då man stabiliserat sig. Jag har packat klart, blev mest kläder. Det som tar störst plats är pilatesbollen.

Idad åt jag, pappa, bror, farfar och farmor lunch vid stan. Köttfärslimpa är otroligt gott!! Annars idag har jag som skrivet packat, skickat in en ansökan till ett tv-program (hemligt än så länge), funderat om Ara Abrahamians utbrott och protest vid medaljscermonin var schysst samt gett upp min pappa vad det gäller matlagningskunskaper då jag har levt på hamburgare och korv på sistone.

Läget på sjukfronten då? Idag har huvudet varit riktigt tungt stundtals, halsen är ordentligt tjock nu (men två alvedon gör nog susen) och som om det inte redan vore tillräckligt så har jag gjort illa ryggen. Jag skulle bara böja mig ned för att plocka upp lite papper som det högg till i vänstra ryggen. Jag måste ha retat gudarna, jag måste gjort något fel. Det låter väldigt underlig, men jag har bara regn hos mig. 

kram matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0