2,00.48

Min nästbästa 800m tid någonsing..men jag är inte särskilt nöjd. Jag är stabil, har en nivå..springer varken sämre eller bättre. På 1500m 4,06/4,05, på 800m 2,00.68/2,00.48. Skönt att jag inte springer på 4,10 varje 1500m lopp utan att jag lyft mig ett snäpp. Men jag vill så mycket mer!! 
Loppet idag: Ville inte hamna i A-heatet för där skulle det gå för snabbt. Därför blev jag glad att jag fick springa B-heatet. Jag låg i rygg på någon spårvägare i 450m sedan körde jag för fulla muggar. Direkt när jag kom imål vände jag mig om för att titta på tiden som stannade på 2,00.48..fasen inte under 2min tänkte jag. Jag hade ganska jämna varvtider..tredje varvet gick något för långsamt, 30.7. 
Nu ska jag äta middag..lasagnen från i fredags..mmm! Sedan ska jag göra en "att göra" lista..blir nog en del plugg. Det ska bli lärorikt!! 

kram matte!  

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker i alla fall att du var jätte duktig Mattias!!! :D

2008-02-04 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0