Lördag!

 Har precis kollat in Susanna Kallurs hemsida: www.sannakallur.se ,mycket underhållande läsning. Vad ska jag hitta på nu? Jag har lite plugg jag borde göra men på en lördagmorgon? För mig känns det konstigt att plugga innan en tävling. Vet inte riktigt varför.

5 bra saker med inomhussäsongen:
-Tävla såklart. Att efter en träningsperiod i höstrusk få knyta på sig spikskorna inomhus och tampas med konkurrenter eller klockan!
-Känslan efter ett bra lopp. 
-Att från måndag till fredag riktigt längta efter helgens tävlingar (förväntansfull)
-Vädret inte kan påverka. Inget regn, ingen blåst osv.
-Bättre publiktryck eftersom det är inomhus och att det bara är 200m runt. 

kram matte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0