Måndag!!

Hej alla glada!!! Jag och Frasse sitter och muppar framför datorerna. Vi eller rättare sagt han sitter och ringer till olika studentflaksföretag..vi har ju faktiskt redan fått ett flak (för 20 personer) men vi söker vidare för att om vi har tur hitta något bättre. Jag sov till 10.30..skönt! Något som jag lagt märke till de senaste åren är att jag efter "urladdningar"..typ SM eller sådana tävlingar så har jag ingen matlust dagen efter. Imorse hade jag ingen matlust.

Jag ska ta och åka in till stockholm city snart för att växla pengar och shoppa lite. Jag tror inte jag köpt ett klädesplagg eller någon pryl på månader. Det blir väl en hel del i Thailand antar jag :D Fast jag vet inte hur bra det är där?

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du kommer hitta massor av kläder överallt, jag lovar =)

2008-02-11 @ 15:53:51
URL: http://natthild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0