Rolig helg!!

Ja, då sätter man snart punkt för denna helg (om man inte räknar med morgondagens studiedag som en helgdag). Helgen var kanon!! Först fick jag träffa family och det var mysigt..sedan hann jag med att springa mina  två bästa lopp någonsin. Jag prickade in bra form sista tävlingarna..starkt!! Frågan är om detta var toppform eller om det skulle kunna bli ännu bättre? Jag kapade mina pers rätt så rejält i helgen..3 sekunder och 2 sekunder (om det inte vore för disk..). Jag är så jäklarns taggad till träningsperioden som drar igång efter Thailand. Jag är hungrig!!! Jag är nöjd med den säsongen som varit och de tider jag presterat men jag vill springa ännu fortare!! Jag nöjer mig inte med 4,03.05 och 1,58. Det var bra att jag fick detta lyft för annars hade jag varit långt ifrån glad. Jag är så jäkla motiverad nu. Mitt självförtroende bara hissas upp..nu har jag sett att träningen gjort resultat. Nu ska jag träna mera mera och bli starkare och starkare. Jag ser framemot vårens och sommarens tävlingar..om jag får vara frisk och tränar på bra (och inte partajar alltför mycket under studentperioden) så blir jag farlig till sommaren. Men samtidigt ska jag vara beredd på ev. motgångar..och tackla de som en riktigt idrottsman gör.

Imorgon är jag som sagt ledig. Jag har lite planer:
-Föreberedelser inför resan (handla lite saker..och så)
-plugga inför avgörande matteprovet som jag skriver på tisdag!
-träning???

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0